Сергій Марчук розповів про специфіку роботи КАТП 1728

Дослідження нових методів утилізації та вчасне прибирання територій від сміття, саме це забезпечить належний санітарний стан міста. Адже чистота та безпечне довкілля – це один із головних напрямків діяльності Комунального автотранспортного підприємства 1728. Більше про саме підприємство, його роботу та перспективи, розповів керівник КАТП 1728 Сергій МАРЧУК.

-         В чому особливість роботи вашого підприємства?

Особливість нашого підприємства - це, в першу чергу, його безперебійна діяльність в принципі. Будь-який перебій у роботі КАТП 1728 відчуває все місто. Не важливо чи це свято, чи вихідний день, сніг, дощ, ця робота має здійснюватися. Тож і підприємство має бути завжди підготовлене. Велика частина роботи залежить від техніки, тому мусимо дбати про неї. Так само не можна оминути увагою людський ресурс. Обов’язково маємо врахувати взаємозаміну. Бо, якщо, до прикладу, хтось захворів чи сталася інша життєва ситуація, цю ділянку «закриває» інший працівник. Оскільки робота підприємства безперебійна, завжди є потреба в таких кадрах як водії, вантажники, двірники. Звісно, робота специфічна, але в нас офіційне працевлаштування з дотримання всіх вимог трудового кодексу.

-         Специфіка роботи підприємства вимагає особливого підходу. Як вдається правильно налагодити роботу?

Так, ви правильно підмітили, робота особлива і доволі специфічна, але й результат її видно кожного дня. Тому розслаблятись немає часу. Для забезпечення успішної роботи підприємства потрібне, в першу чергу, правильне планування. Важливо продумати всі аспекти, які треба виправити на майбутнє, щоб не закривати критичні точки. Бо складається таке враження, що до сьогодні так підприємство і працювало. Зараз керуємося принципом планування, це в тому числі стосується і ремонту автомобілів, і решти напрямків роботи.

Справа в тому, що з 2020 року антимонопольний комітет заборонив будь-які дотації з місцевого бюджету. Тобто, якщо раніше з міської скарбниці КАТП 1728 виділялись кошти на придбання нової техніки, то з 2020 року підприємство, яке надає платні послуги, має розраховувати лише на свої зароблені гроші. Тобто всі витрати ми маємо передбачити і закласти в тариф. Аби скачок тарифу не був настільки разючим, мусимо його піднімати поступово, щоб вивести підприємство з крутого піке. Не все звичайно вдається передбачити наперед, от, до прикладу, цього року звідки не візьмись «виліз» штраф у розмірі 2,4 млн грн від управління праці за працівників, які були оформлені по цивільно правовим угодам. Він нам залишився у спадок, але факт є фактом. На сьогодні ми відмовились від цивільно правових угод і всі люди працюють у штаті.

-         Якщо говорити про механізм, який забезпечує ту безперебійну роботу, на що варто звернути увагу?

Якщо говорити про структуру підприємства КАТП 1728, то у нас на сьогодні працює близько 180 чоловік. Окрім того до нас також відносяться полігон твердих побутових відходів і центр стерилізації тварин. У КАТП 1728 є ряд відділів, кожен з яких відповідає за певну ділянку роботи. За кожним мікрорайоном закріплений майстер, який безпосередньо контролює, аби роботи здійснювали якісно. Наприклад, аби забезпечити чистоту у центральній частині міста, в нас працює бригада двірників з 32 чоловік.

Я вже говорив про те, що багато залежить від стану техніки - сміттєвозів, тракторів, навантажувачів, екскаваторів і т.д. Тобто велика відповідальність лежить на механічному відділі, який проводить поточні ремонти транспорту. Справа в тому, що не всі дотримуються правил поводження з твердими побутовими відходами і у контейнери для сміття кидають як будівельне сміття, так і метал, і дерево, і що тільки. Таке не витримують не лише контейнери, але і машини. Якщо говорити про більш серйозні поломки транспорту, то їх ремонтом займається підрядник. Його обирали на тендері й укладали окрему угоду на проведення додаткових послуг з ремонту автомобілів. Адже наша техніка, ті ж сміттєвози, досить специфічна і, відверто кажучи, не всі хочуть брати її в ремонт.

-         Які головні проблеми підприємства?

Як не крути, але найбільша проблема підприємства - це стан техніки, з якою ми працюємо, забезпечуємо чистоту нашого міста. Особливо це було видно взимку 2021 року в моменти пікових навантажень, коли техніка не витримувала і одночасно в ремонті було по 5-6 машин. Але нам вдалось певною мірою залагодити це питання. До кінця місяця ми чекаємо поставку трьох нових автомобілів сміттєвозів Ford, які уже в грудні приступлять до роботи по місту.

-         За цей час, доки ви на посаді керівника, що вдалося реалізувати?

Якщо чесно, за цей час планував зробити більше, але разом з тим вважаю, що маємо хороші результати. Якщо аналізувати більш глибоко, у другому кварталі підприємство вийшло в плюс. Ми змогли пропрацювати новий тариф, в який заклали всі планові витрати. Також придбали більше 100 контейнерів, які вже розставили по місту і плануємо придбати ще 100, щоб замінивши старі, а також доставити нові в проблемних ділянках, де їх не вистачає. Аби зменшити кількість пожеж на полігоні, виділи 500 000 грн та зробили пересипку. Також придбали нові сміттєвози покращеної якості, які до кінця 2021 року рівняни зможуть побачити біля сміттєвих майданчиків. Оновили орендні сміттєвози, які відповідають більш жорстким критеріям, аніж попередні. Мені приємно, що за цей час ми перейшли до планових ремонтів автопарку підприємства. Зараз активно триває підготовка до зими, звертаємо особливу увагу на проблемні місця.

-         Які плани першочергово будете втілювати в життя?

Наші плани – це виконання основних задач.  Наступного року плануємо закупити сміттєвоз із функцією очищення контейнерів. Варто наголосити, що цього року планово відбувалась дезінфекція контейнерів. Адже особливо влітку, коли потрібно по особливому пильнувати за санітарним станом, через високу температуру повітря, такий сміттєвоз буде просто маст хев. Плануємо продовжувати оновлювати техніку, робити планові капітальні ремонти тих що є. До прикладу зараз в капітальному ремонті перебувають два МАЗи, повністю переварюються сміттєприймачі, відбувається повноцінна підготовка до зими.  У планах ремонт дорожнього покриття на території підприємства, ремонт дахів, заміна вікон, для того, щоб люди мали належні умови для праці. Вірю, якщо в комунальних підприємствах буде дотримуватись системність, правильне розподілення зон відповідальності, то в нашому місті з цим проблем не буде.

Користуючись нагодою, хочу подякувати тим жителям нашого міста, які дотримуються усіх правил поводження з побутовими відходами, а отже допомагають нам робити Рівне чистим. Водночас хочу звернутись з проханням, у приватних секторах виносити сміття згідно з графіком руху автівок по вашому району, аби пакети із сміттям не стояли днями, і сміття не розносилось по місту. Не кидайте будівельне сміття в контейнери і повз них. Будьмо взаємоввічливі, і все у нас буде добре.

Структура тарифу на послуги з вивезення твердих побутових відходів КАТП 1728 (в т.ч зберігання)

Найменування показників Для потреб населення Для потреб                       установ і організацій, що фінансуються з бюджету Для потреб інших споживачів
тис. грн грн/м3 тис. грн грн/м3 тис. грн грн/м3
1. Виробнича собівартість, усього, у  тому числі: 17378,92 36,49 556,90 36,49 3511,97 36,49
1.1. прямі матеріальні витрати, у тому числі: 4243,43 8,91 135,98 8,91 857,52 8,91
1.1.1. паливо-мастильні матеріали 3758,98 7,89 120,46 7,89 759,62 7,89
1.1.2. матеріали для ремонту засобів механізації 484,45 1,02 15,52 1,02 97,90 1,02
1.1.3. інші прямі матеріальні витрати 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
1.2. прямі витрати на оплату праці 2225,77 4,67 71,32 4,67 449,79 4,67
1.3. інші  прямі  витрати, у тому числі: 8414,53 17,67 269,64 17,67 1700,43 17,67
1.3.1. єдиний внесок на загальнообовязкове  соціальне страхування 489,67 1,03 15,69 1,03 98,95 1,03
1.3.2. амортизація виробничих основних засобів та нематеріальних активів, безпосередньо повязаних з наданням послуг 1957,70 4,11 62,73 4,11 395,62 4,11
1.3.3. інші прямі витрати 5967,16 12,53 191,22 12,53 1205,86 12,53
1.4. Загальновиробничі витрати, у тому числі: 2495,19 5,24 79,96 5,24 504,23 5,24
1.4.1. на оплату праці з відрахуваннями на сплату єдиного внеску на загальнообовязкове соціальне страхування 1786,06 3,75 57,23 3,75 360,93 3,75
1.4.2. інші   загальновиробничі витрати 709,13 1,49 22,72 1,49 143,30 1,49
2. Адміністративні  витрати, у т.ч.: 1855,94 3,90 59,47 3,90 375,05 3,90
2.1. витрати на оплату праці з відрахуваннями на  сплату єдиного внеску на загальнообовязкове  соціальне страхування 1512,57 3,18 48,47 3,18 305,66 3,18
2.2. інші  адміністративні витрати 343,37 0,72 11,00 0,72 69,39 0,72
3. Витрати на збут, у т.ч.: 858,44 1,79 27,50 1,79 173,47 1,79
3.1. витрати на оплату праці з відрахуваннями на сплату єдиного внеску на загальнообовязкове  соціальне страхування 660,04 1,38 21,15 1,38 133,38 1,38
3.2. інші  витрати на збут 198,39 0,41 6,35 0,41 40,09 0,41
4. Інші операційні витрати 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
5. Фінансові витрати 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00 0,00
6. Усього витрат повної  собівартості  20093,30 42,18 643,88 42,18 4060,50 42,18
7. Витрати на покриття втрат 0 0 0 0 0 0
8. Плановий прибуток 1004,43 64,37 1014,9
8.1 податок на прибуток 180,80 11,59 182,67
8.2.1 чистий прибуток, у тому числі: 823,63 52,78 832,18
8.3 на розвиток виробництва 823,63 52,78 832,18
9. Вартість послуги з вивезення побутових відходів з рентабельністю і ПДВ 53,15 55,68 63,27
10. Обсяг послуги з вивезення побутових відходів, тис.м3 476,26412 15,26174 96,24451
11. Тариф на послуги з вивезення побутових відходів 53,15 55,68 63,27
12. Рівень рентабельності 5,00 10,00 25,00
                     
                     
  Економіст       С.Білик          

Уточнена структура тарифу на послугу з вивезення ремонтних відходів КАТП 1728

Уточнена структура тарифу на послугу з вивезення  ремонтних    відходів КАТП  1728
             
Найменування показників Для потреб населення
тис. грн грн/м3
1. Виробнича собівартість, усього, у  тому числі: 786,63 35,51
1.1. прямі матеріальні витрати, у тому числі: 572,48 25,84
1.1.1. паливо-мастильні матеріали 474,90 21,44
1.1.2. матеріали для ремонту засобів механізації 97,58 4,40
1.1.3. інші прямі матеріальні витрати 0,00 0,00
1.2. прямі витрати на оплату праці 81,26 3,67
1.3. інші  прямі  витрати, у тому числі: 19,88 0,90
1.3.1. єдиний внесок на загальнообовязкове  соціальне страхування 17,88 0,81
1.3.2. амортизація виробничих основних засобів та нематеріальних активів, безпосередньо повязаних з наданням послуг 0,00 0,00
1.3.3. інші прямі витрати 2,00 0,09
1.4. Загальновиробничі витрати, у тому числі: 113,02 5,10
1.4.1. на оплату праці з відрахуваннями на сплату єдиного внеску на загальнообовязкове соціальне страхування 80,90 3,65
1.4.2. інші   загальновиробничі витрати 32,12 1,45
2. Адміністративні  витрати, у т.ч.: 84,06 3,79
2.1. витрати на оплату праці з відрахуваннями на  сплату єдиного внеску на загальнообовязкове  соціальне страхування 66,05 2,98
2.2. інші  адміністративні витрати 18,01 0,81
3. Витрати на збут, у т.ч.: 38,88 1,75
3.1. витрати на оплату праці з відрахуваннями на сплату єдиного внеску на загальнообовязкове  соціальне страхування 29,90 1,35
3.2. інші  витрати на збут 8,99 0,41
4. Інші операційні витрати 0,00 0,00
5. Фінансові витрати 0,00 0,00
6. Усього витрат повної  собівартості  909,57 41,05
7. Витрати на покриття втрат 0 0
8. Плановий прибуток 45,5
8.1 податок на прибуток 8,2
8.2.1 чистий прибуток, у тому числі: 37,3
8.3 на розвиток виробництва 37,3
9. Вартість послуги з вивезення побутових відходів з рентабельністю і ПДВ 51,72
10. Обсяг послуги з вивезення побутових відходів, тис.м3 22,155
11. Тариф на послуги з вивезення побутових відходів 51,72
12. Рівень рентабельності 5,00
             
  Економіст       С.Білик  
             

Більше статей...

Дочірні категорії

Сторінка 1 з 3

КОНТАКТИ

Адреса

33018 м. Рівне,
вул. Стельмаха Володимира (Курчатова), 22

E-mail адреса

katp-1728 Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.  - приймальня

Телефони

(0362) 63-48-71 приймальна

(0362) 64-23-09 абонвідділ

(067) 361-75-23 абонвідділ

(0362) 63-52-98 бухгалтерія

НАПИШІТЬ НАМ

ГАЛЕРЕЯ

JoomShaper